Mobilni dostop | E-pošta | Zemljevid strani |  |  |  |  |  | 
Išči
Koroška cesta 160, 2000 Maribor
Telefon: +386 2 22 93 840
E-mail: ff@um.si

KOMISIJA ZA ŠTUDIJSKE ZADEVE FF UM

Informacije za študente

Komisija za študijske zadeve Senata Filozofske fakultete Univerze v Mariboru se sestaja enkrat mesečno. Študenti lahko na Komisijo za študijske zadeve naslovijo naslednje prošnje:

  • za dokončanje prekinjenega študija (oddajo študenti, ki so že vpisali 4. letnik ali absolventski status in bi želeli zaključiti študij po vpisanem univerzitetnem študijskem programu ter v obdobju zadnjih dveh let še niso prejeli odločbe o dokončanju - obvezna priloga: kopija indeksa);
  • za nadaljevanje prekinjenega študija (oddajo zgolj tisti študenti, ki se jim je spremenil študijski program in tisti, ki ne poznajo svojih študijskih obveznosti za nadaljevanje prekinjenega študija - obvezna priloga: kopija indeksa);
  • za vpis v višji letnik brez opravljenih zahtevanih obveznosti (prošnjo lahko oddajo zgolj pred vpisom);
  • za ponovni vpis v isti letnik (prošnjo lahko oddajo zgolj pred vpisom);
  • za pridobitev statusa študenta s posebnimi potrebami, športnika, kulturnika ...
  • za opravljanje obveznosti višjega letnika;
  • za priznavanje obveznosti po Merilih za prehode;
  • za podaljšanje veljavnosti teme diplomske seminarske naloge;
  • drugo;

Pri prošnjah, kjer obstajajo ustrezni obrazci, je potrebno izpolniti in posredovati le-te. Preostale prošnje pripravijo študenti sami. Za vpis s tretjo prijavo in vzporedni študij ter študij diplomantov oddajo vlogo, ki jo določa Razpis za vpis v posameznem študijskem letu. V pripravljeni prošnji morajo nujno biti naslednji podatki: Osebni podatki, vpisna številka, in opredelitev vaše prošnje.

Študenti, ki so spremenili naslov, osebne podatke, ... pa k prošnji obvezno priložijo še ustrezen dokument iz katerega je razvidna sprememba.

Študenti morajo prošnjo oddati pravočasno, to je vsaj 20 dni pred dnevom zasedanja Komisije z vsemi ustreznimi prilogami in dokazili. Poravnati je potrebno tudi stroške izdaje Odločbe. Študenti poleg vloge tako posredujejo še poravnan plačilni nalog, ki ga izpolnijo tako, da nanj zapišejo naslednje:

Nalogodajalec: podatki študenta
Prejemnik: UM Filozofska fakulteta, Koroška cesta 160, 2000 Maribor
Koda namena: COST
Znesek: 18,12
BIC banke prejemnika: BSLJSI2X
IBAN: SI56 0110 0600 0020 393
Referenca: SI00 in vpisna številka
Namen plačila: izdaja sklepa KŠZ FF UM

Zasedanja Komisije za študijske zadeve Senata Filozofske fakultete UM

Datumi sej Komisije za študijske zadeve v študijskem letu 2016/2017:

Redna seja:

  • sreda, 9. 11. 2016, ob 9.00
  • sreda, 30. 11. 2016, ob 9.00
  • sreda, 11. 1. 2017, ob 9.00
  • sreda, 1. 2. 2017, ob 9.00
  • sreda, 8. 3. 2017, ob 9.00
  • sreda, 29. 3. 2017, ob 9.00
  • sreda, 3. 5. 2017, ob 9.00
  • sreda, 31. 5. 2017, ob 9.00
  • sreda, 14. 6. 2017, ob 9.00
  • sreda, 6. 9. 2017, ob 9.00